Blogs-王国日記

Aug 30, 2012

Day 44. Mommy and Me〜マミーと僕〜

(マミーの声:レオー!!!レオーーーーーーー!!!
Mommy's voice: Leo~~~! Leeeeooooo~~~~~!!!)


呼んだ?
Did you call me?

今日はマミーは午前中お友達にヘナを書いてもらっていました。
ヘナの話は明日詳しく書くね。
Mommy was out this morning to see her friends and was getting hena art from one of her friends. I will tell you more about hena tomorrow.

マミーが家に帰って来たのが嬉しくて、お昼寝の時間をムシしていっぱい遊んだよ!
After mommy came home, I was so happy to be with her, so I just ignored my nap time and played with her.
  そしたら途中で目が開かなくなって来ちゃった。。。
せっかく寝ないで遊ぼうと思ったのにすっかり寝ちゃったよ。。。
Then I got really tired, so I couldn't still play... I was supposed to skip my nap today to play with her...
 夜もいつもの通り、マミーにいっぱい遊んでもらったんだ〜♪
Well, mommy played with me a lot this evening as usual :)
あまりに僕が飛び跳ねるからダディーがすごい笑って写真を撮り始めたんだよ〜。
I was jumping around and daddy thought it was funny, so he started taking pictures of me and mommy :)

あぁ〜おもしろかった!
さぁ僕はもうねんねの時間です。
みなさん。
お休みなさぁ〜い。
レオ。

It was sooo fun! It's my bed time :)

Nighty-night, everyone! Sweet dreams!
Leo.

No comments:

Post a Comment