Blogs-王国日記

Aug 8, 2012

Day 22. Grandpa Simba!〜シンバおじいちゃん〜

コンニチワ!
レオです!
今日はシンバおじいちゃんの紹介です。
人間が大好きです。
半分家の中、半分家の外と言う生活をもう長い間しているそうです。
シンバおじいちゃんはと〜〜〜っても長い髪の毛をしているのです。
なのでやっぱりハワイは暑い!と言う事でこんな髪型にされてしまいました。
Hi! This is Leo! Today, I'm gonna introduce grandpa Simba! He loves people. He lives inside and outside his house. He has super long hair, so his daddy brought him to the pet salon to get his hair cut :O Here is grandpa Simba's new hair style! Ta-da!
プードルって言う犬みたいって皆言ってたけど、
シンバおじいちゃんは気持ち良さそうだったよ〜♪
僕この髪型すっごいカッコいいって思うんだ!
いつか僕も同じ髪型できたらいいな!
Everyone said he looks like a poodle, but he looks like he likes his new style :) I think this hair style is super cool! Maybe I can get my hair cut like him someday!

明日は僕のビデオで〜す♪
I'm gonna show you my videos tomorrow :D

おやすみなさぁ〜い!
レオ

Nighty-night!
Leo.

No comments:

Post a Comment