Blogs-王国日記

Aug 29, 2012

Day 43. Helping Mommy〜お手伝い〜

こんにちは!
レオです!
昨日ね。
マミーがにぃにのお部屋の掃除してたよ〜〜〜!
だから僕ちゃんとお手伝いしたよ♪
Hi! This is Leo! Mommy was cleaning my brother's room yesterday, so I helped her :D
 ね?
僕エラいよね〜♪
See? I'm a good boy, aren't I?

そして今日はマミーとかくれんぼしました。
スゴい楽しかったよ!
ダディーがお休みでずっと家にいたけど、
マミーは にぃにの学校のお手伝いでお昼ずっといなかったんだよ〜。
僕淋しかった。。。
And mommy and I played hide and seek. It was super fun! Daddy took a day off today, so he was at home the whole day! But mommy went out to help with brother's robotics team at his school, so I missed her a lot!

それじゃ〜みなさん又明日!
Okay everyone! See you tomorrow!

おやすみなさ〜い。
レオ。
Nighty-night!
Leo.

No comments:

Post a Comment