Blogs-王国日記

Aug 5, 2012

Day 19. Bon Dance〜盆踊り〜

こんにちは!
レオです♪
今日も1日マミーにたくさん甘えました。
お昼寝しててマミーがいなくなったら、ちゃんと呼んだよ♪
Hi! This is Leo :)
Today, mommy spoiled me a lot as usual :D
When I took a nap and didn't notice mommy right next to me, I called her.
 マミーは僕の声が聞こえるとすぐにきて抱っこしてくれたよ。
そしてマミーの足を枕にして寝ました。
Mommy came over and picked me up :) Then I used mommy's foot as a pillow haha :D
マミーの側が1番安心できる場所です♪
Right next to mommy is the most relaxing place in the world :))

じゃあ昨日のお話です!
僕の家の近くには日本のお寺があります。
おとついからそこで盆踊りのお祭りがありました。
Okay, let's talk about last night. There is a Buddhist temple near my house. There was a Bon Dance festival being held over the weekend.
にぃにとフラシスと、マミーは盆踊りを踊って沢山楽しんだよ♪
Brother, his hula sis, and mommy danced bon dance and they had a lots of fun!



踊った後は、お寺の中に入ったよ〜!
We went inside the temple!
変わった匂いがしたけど、かっこ良かったんだよ〜!
It smelled really weird, but it was super cool!

それじゃ〜みなさん、また明日!
明日は僕とにぃにの面白話です!
いい日を過ごしてね!
レオ

Okay everyone, see you all tomorrow!
It'll be a funny story about brother and me tomorrow!
Have a great day!
Leo

No comments:

Post a Comment