Blogs-王国日記

Aug 12, 2012

Day 26. Mommy's Birthday!〜マミーの誕生日〜

みなさんこんにちは、レオです。
今日はマミーの誕生日でした。
マミーの親友とかが集まって小さなパーティーになりました。
友達がケーキを焼いて持って来てくれたんだよ〜。
Hi everyone, this is Leo. It was mommy's birthday today. Mommy's best friends came over to have a small party for her :) One of her friends baked this cake for her!
 マミーの大好きなハローキテぃーだって〜〜〜!
カワイいよね〜〜〜!
本当はパーティーもせず、だらだら過ごす予定だったみたいだけどね。
ふふふ。
マミーすごく嬉しかったって言ってたよ〜!
It was a Hello Kitty cake that mommy loves! It's so pretty, isn't it? Mommy didn't have any plan today actually, but she was really happy to have her friends at her home hehehe :) She had a great day!
ところでダディーはマミーの大好きなルーツサラダを作ってあげたんだよ〜♪
By the way, daddy made mommy's favorite fruit salad for her!


さてそんなマミーいったい何歳になったのかと言うと。。。
Anyway... You wanna know mommy's age right?
Here you go.
123歳!!!
マミー!!
みんなに16歳にまたなったって言うてたや〜〜〜ん!!!
僕マミーは永遠のスウィート16歳なんやって思ってたよ。
でもどうやら123歳に今年はなったんやね〜♪プププ
123 years old lol!!! Mommy!!! You told everyone you just turned 16 years old again! I thought you were forever sweet 16! But it seems like you're 123 years old now lol.

で、この後悲劇が起きました。。。
あぁ。。。
キティさん。。。
Then after this cake came out, mommy stubbed Kitty's face :O OMG!!!
マミーねケーキの真ん中、キティさんの顔から切って行ったんだよ〜。
もちろんすごい笑顔で(笑)
あぁ。。。
かわいそうなキティさん。
Mommy was smiling as she cut into Hello Kittie's face... lol Poor Kitty... Ahahaha.
と言う訳でまた明日です。
お休みなさ〜〜〜い♪
レオ
Okay, see you everyone tomorrow!
Nighty-night!
Leo.

No comments:

Post a Comment