Blogs-王国日記

Aug 13, 2012

Day 27. Grand Parents in Corolado :)〜コロラドのおじーちゃん、おばーちゃん〜

こんにちは!
レオです。
実は昨日で僕3ヶ月になりました!
僕が家族になってからおよそ1ヶ月。
僕とっても大きくなったよ!
最初はにぃにの腕の中にぴったりだったけど、
今はもうにぃにの腕の中には入りきらなくなって来たよ。
それはそうと、今日はね、マミー大洗濯の日やったから、僕お手伝いしたよ♪
Hi! This is Leo :) I turned 3 months old yesterday. And it was a month ago that I became part of this family. I grew up so much! I used to fit perfectly in my brother's arms, but now I'm already too big :O Whoa! Anyway... It was a big laundry day for mommy today, so I helped her a lot!
特にベッドのシーツを変えるときはすごい頑張ったよ!
Especially when she changed the bed sheets. I worked even harder!

そうそう。
こないだコロラドのおじーちゃんとおばーちゃん、そしておじちゃんとスカイプしました。
パソコンに顔が映って、動いて面白かったよ〜〜〜!
僕もいつかコロラドに行ってみたいなぁ〜♪
By the way, we had a Skype chat with grandpa, grandma, and uncle in Colorado! I saw their faces and they all were moving! It was really fun to have video chat :) I wanna go visit them someday :)

それじゃ〜明日はコロラドのお話をします♪
いい1日を過ごしてね♪
レオ。
Okay, I will probably tell you about Colorado tomorrow :)
Have a nice day!
Leo.

No comments:

Post a Comment