Blogs-王国日記

Aug 23, 2012

Day 37. It's hot!〜あっち〜〜〜!〜

こんにちは、レオです!

毎日沢山遊んで、たくさん寝て、沢山食べて、僕とっても大きくなりました。

そうそう僕ね、夜はダディーとマミーより先にベッドに行って、
二人が来るの待ってるんだよ〜!
二人はいつも僕を見てあ〜早く寝なきゃ〜って思ってるんだって。
ところでハワイは毎日とっても暑いです。
だから僕の寝相はこんな感じです。

Hi, it's Leo!

I've grown up a lot since I came here because I play, sleep, and eat a lot :D

Anyway, I go to bed every night before my parents go to bed, and I wait for them to come sleep with me :) They think they should go to bed earlier when they see me aha :D

By the way, it's really hot in Hawaii, so I sleep like this...
毎日たくさん寝ています!
夜はね。。。僕ベッドのど真ん中を占領してるよ〜♪
ダディーとマミーは僕を潰さない様にってすごく気をつけて寝てくれてるよ〜。
あはは〜!
僕と〜〜〜っても幸せ者でしょ?

それじゃみんなにとって良い1日になりますように!
レオ。
I sleep a lot everyday! At night, I sleep in the middle of my parents' bed :D Every night, daddy and mommy sleep very carefully so they don't crush me ahaha! I'm so lucky, aren't I?

Okay, I hope you have a wonderful day!

Leo.

No comments:

Post a Comment