Blogs-王国日記

Aug 9, 2012

Day 23. This is how I play〜これが僕の遊び方〜

今日は僕のビデオですよ〜♪

。。。と、その前に。。。

今日の僕の寝方がとっても面白かったみたいで、
マミーが写真をいっぱいとってくれました。
ダディーにも写真送ってたよ〜。

Today, I'm gonna show you my videos :D

Well... Before that...
I was posing really funny when I was taking a nap, so mommy took a lot of pictures :D She even took some pictures with her iPhone and texted them to daddy.
マミーはね、僕のここが好きなんだって〜。
Mommy loves this part of my face.
 なんだかゲッコーみたいだから好きなんだって〜。
マミー変なの〜〜〜!
She thinks my face looks like a gecko, that's why she loves this part! Funny huh?

さぁ、じゃあビデオ見てもらおうかなぁ〜!楽しんでもらえるといいな♪
Okay, now let's watch my videos! I hope you like them :D
 

それとこれね。今朝マミーが抱っこしてなでなでしてくれたんだ〜。僕すごい気持ちよくって幸せだったの。僕マミーがこうやってくれるの大好き!
And this one. When mommy was holding me and petting me this morning, I felt sooo good, happy, and relaxed... I just love when she does that :D

それじゃ〜みんな良い1日を過ごしてね!

また明日!
レオ


Anyway, I hope you guys are having a wonderful day!

See you tomorrow!
Leo.

No comments:

Post a Comment