Blogs-王国日記

Aug 28, 2012

Day 42. Spoiled!〜あまあま〜

はいは〜い。
レオはここですよ〜。
呼んだ???
 I'm here! Over here!!! Did someone call me???
今日ホノルルは1日中雨でした。
だから僕はねむねむでした。
It rained the whole day today, so I was sleepy all day.

ところで僕はすっごい甘えん坊です。
ご飯もマミーが側にいないと食欲ないです。
でもマミーなでなでしてくれて、
マミーの手にご飯を乗せて食べさせてくれると沢山食べれます。
By the way, I'm so spoiled. I don't eat much unless mommy is right next to me, but when she sits right next me, pets me, and feeds me with her hands, I eat a lot!

あとね、マミーがご飯の準備をしながらあっちこっち行ってると
僕はマミーの側にずっとついています。
And when mommy is busy getting dinner ready, I always follow behind her.

お昼寝の時間も、マミーがどこかへ行っちゃったら嫌だから
すごく眠くてもマミーについて行きます。
マミーの側から離れないんだもん。
I even follow her when I am super sleepy. I don't wanna let her go anywhere alone. I always follow her :D
 だからマミーは僕がぐっすり眠るまで、忙しくてもずっと側にいてくれるんだよ〜。
やっぱりマミー大好き!

あぁ。。。やっぱり僕もうねむねむ。

明日は晴れるといいな。
みなさんお休みなさ〜い!

レオ。

So mommy stays with me until I fall deep asleep even though she is really busy.
I really love mommy!

Awwww... I'm already really sleepy...

I hope the sky will clear up tomorrow :)
Good night!
Leo.

No comments:

Post a Comment