Blogs-王国日記

Oct 22, 2012

Day 97. Jump!〜ジャンプ!〜

今日はマミーにとってとっても長い1日でした。
まぁほとんど毎日ロボティックスだからいつも長い日なんだけどね。
あはは〜。
It was a long day for mommy. Well, it's always long these days because of robotics practices! Aha!

これから練習時間が1時間延びます。
The practice time will be 1 hour longer from now on.

僕と過ごす時間がどんどん短くなるねぇ。。。
僕淋しい。。。
That means I have to stay home alone longer... I'm so sad :((

でもね仕事に行く前のマミー、家事の合間に 余分に遊んでくれるんだよ〜〜〜!
But mommy plays a lot with me while she does house chores before she goes to work!

僕は毎朝大興奮!
I get really excited to play with her every morning :D

そうそう僕ね、すごい高い所迄ジャンプできる様になったの!
ダディーがすごい猫っぽいって言ってくれたよ。

。。。

僕猫だよ〜〜〜!!!
(マミー:いえいえ、どんくさ王子です)
Btw, I can jump up on the really high places in the house :D Daddy told me I look like a real cat now.

.........

I am a real cat daddy!!!
(Mommy: No no no. You are my clumsy prince ;))


むむむむむ。。。
Mmmmmmm...

マミーこれから高い所のものちゃんと片付けてね〜。
じゃないと僕落としちゃうからね〜。
プププ。
Mommy, you should clean up the stuff on the shelves otherwise I will kick it off on the floor :P Hehehehehehe.

それじゃ〜お休みなさい!
レオ。
Okay, sweet dreams!
Leo.

No comments:

Post a Comment