Blogs-王国日記

Oct 25, 2012

Day 100. 100 Days!〜100日目〜

僕がやってきてから100日経ちました!
そうして今、実は家探しの最中です。
お引越する事になりました。
Yep. It's been 100 days since I became a part of this family :)
And...
My family is looking for a new house to move to.

にぃにのロボティックスの大会、受験と色々あるけど全部きっとうまく行くよね♪
We have a robotics tournament, and we're applying to a private school for my brother, so we're super busy, but everything will be fine :D
それにしても僕が家族になってから100日もたったんだね〜。
早いなぁ〜。
僕が大好きな物は布。
どんなおもちゃより、タオルやシャツで遊ぶのが大好き。
こないだマミーのパジャマを隠したんだよ♪
1ヶ月間マミーずっと探してたけど見つからなかったんだよ〜プププ。
でもついに見つかっちゃった。
Anyway... I can't believe it's already been 100 days since I joined this family :D Time flies super fast! My favorite toys are towels and clothes. I'd rather play with towels than cat toys :P
I hid mommy's pajamas about a month ago. I hid them really well! She'd been looking for them for a month ahaha!!! But finally she found them :P

家が見つかったらバタバタするんだろうなぁ〜。
でもいい家が見つかります様に!
I bet things will be hectic when my family finds a new house, but I really hope they can find a nice place :D

お休みなさい!
レオ。
Sweet dreams!
Leo.

No comments:

Post a Comment