Blogs-王国日記

Oct 26, 2012

Day 101. Growing〜成長中〜

100日前、僕はこんなんでした。
I was like this 100 days ago.
今はこんなんです。
I'm like this now.
にぃにの腕に入りきらないよ〜。
すっかり大きくなりました。
マミーの腕にも入らないよ〜。
I grew a lot, so I can't fit in my brother's arms :P I can't even fit in mommy's arms either :O
毎日どこかの乳歯が抜けて来てるよ。
僕もう大人だね〜(マミー:まだまだです)
僕のお気に入りの場所はマミーの側です。
My baby teeth are coming out everyday. I'm so adult now! (Mommy : Not yeeeet!!!) My favorite place is next to mommy :)

明日は1日中家族がいないんだよぉ。。。
淋しいな。。。
No one will be home tomorrow :( I'm gonna miss everyone...

でもちゃんとお留守番してるね。
But I will be good and wait for my family :)

それじゃお休みなさい。
レオ。
Okay, sweet dreams :))
Leo.
 

No comments:

Post a Comment