Blogs-王国日記

Jul 31, 2012

Day 14. This is how I play〜これが僕の遊び方〜

みなさ〜ん!こんばんは〜!
今日はマミーと二人でとってものんびり過ごしました!
Good evening, everyone!
I had a very relaxing day with mommy today.
マミーにいっぱい遊んでもらって、抱っこしてもらって、
いっぱいのどグーグーならしました。 
一緒に昼寝もしたんだよ〜。
あ。
でもマミーはずっとなでなでしててくれたから寝てないのかな?
I played with mommy a lot, and she held me a lot, and I purred a lot :D
I took a nap with her :D Well, she was petting me whole time hehe :)

今日は僕のビデオです。
僕ね、新しい遊び方みつけちゃった!
すんごい楽しいからみんなもやってみてね♪
This is my video.
Guess what!
I found a new game!
It's sooooo fun, so if you have time, please try this!

 ダディーのトロンボーンも聞こえるよ♪
You can hear daddy's trombone!
 

マミー!
パソコンばっかりしてたらつまらないから、僕ともっと遊んで〜〜〜!
Mommy!
Get off the computer and play with me!
明日もマミーと一緒にいっぱい遊ぶぞ〜!
I'm gonna play with her a lot tomorrow too!

明日はこないだダディーと遊んだ時のビデオです。
楽しかったんだよ〜♪
じゃあまた明日♪

レオ

I'm gonna put my video on the blog tomorrow too. It's gonna be a video of daddy and me playing :) It was fun!

Okay, see you tomorrow!

Leo

No comments:

Post a Comment