Blogs-王国日記

Jul 18, 2012

Day 0. Nice to meet you! 〜初めまして!〜


初めまして!Nice to meet you everyone!


ハワイはオアフ島在住Leo王子です!

I'm prince Leo in Oahu, Hawaii!


ぬぁ~~~んとなんと!!!

Well....


僕に新しい家族ができました!

I got a new family!


僕はHumane Societyと言う動物保護施設にいて、新しい家族を待っていました。

I was at Humane Society and was waiting for new family to come find me.

そして運命の昨日。。。
マミーとにぃにが遊びにやってきました。

Then mommy and my brother came to play with kitties.


最初はちょっとドキドキ。。。


I was kinda scared for the first time...

でもにぃにの抱っこが気持ちよすぎて。。。But his arms are so comfortable... 

グルグルグルグル。。。。Zzzzzz。。。Purrrrrrrrrrr.... Zzzzzz....
にぃにの腕の中で1時間ちょっと寝ちゃったんだよ~!

I'd slept in his arms about an hour!

マミーがダディーと難しいお話してたけど、結局僕をお家に連れて帰ってくれたんだよ~!

Mommy and daddy were talking something difficult while I was sleeping but they took me new home!!!

ここはダディーとマミー、にぃにAlaka'i Naniと僕の新しい生活日記です。
遊ぶの大好き!
甘えるの大好き!
一人になるのは大嫌い!
でもいっつもぽけ~~~っとしてしまう。。。

そんな僕ですが、皆様よろしくお願いします♪

Leo.

This is a blog about me with my family.
I love to be with my family, playing, but I hate to be alone. I'm kinda spacy... Hehe ;P
I hope you enjoy this blog :D

Love Leo.




No comments:

Post a Comment