Blogs-王国日記

Jul 26, 2012

Day 9. Training to be a Jedi!〜ジェダイへの道〜

Training to be a Jedi! 〜ジェダイへの道〜

昨日ダディーとジェダイになる特訓をしたんだよ!
I had good Jedi practice with daddy last night!

まだまだ道のりは長いけど僕頑張る!
It's gonna be a long journey, but I'll be a Jedi someday!

ジェダイになる練習をした後ね、ダディーは僕を机の上に乗せてくれたんだ!
でもマミー机の方がスペースがあるから、移動したんだよ〜。
 Daddy put me on his desk after we had practice, but mommy's desk has more space, so I moved to her desk instead :)
そしたらちっちゃい人がいて僕戦ったんだよ!
これも修行だね♪
And then, I met a small person on her desk, so I fought with him! It was a part of training!

そうそう、今日トイレもらったよ!
By the way, I got a new litter box today!
オンラインで注文してたんだって〜!
かわいいよね?
My family ordered it online! Isn't it cute?

それと僕のお気に入りの場所みんなに教えちゃうね!
Anyway, I will show you my favorite place to be in the house!
マミーの机の下だよ〜!マミーの側にいれるし、安心できるんだ。
It's under the mommy's desk! I can stay next to mommy and can relax with her.
マミーはね、僕の肉球が大好きなんだって。
よくにおってるよ〜。
変なの!!!
Mommy loves my paws so she smells them often. She is weird!
ね?肉球の写真ばっかり撮ってるでしょ?
See? She only takes my paws' pictures, doesn't she?
今日もいっぱい遊んだからもう僕眠くなっちゃった。みんなお休みなさい!
明日はボクがどうやってソファの下から出て来るか、みんなに教えてあげるね!
また明日ね〜!
I played a lot today too, so I'm already pretty sleepy. Nighty night everyone!
I'm gonna teach you how to come out from under the couch tomorrow!
See you all tomorrow!

Leo

2 comments:

  1. もうかわいすぎてどうしよう!☆
    今度本当に盗みにいきます!

    肉球たまんない♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. もうほんまにかわいいで〜〜〜♡
      夜な一緒に寝るねん♡
      グーグー言うててペタってくっつくねん。
      あっついねんけどなwww
      あれやな、リナは接近禁止令出さなアカンな(笑)

      また王子と遊びにきてや〜♪

      Delete