Blogs-王国日記

Jul 21, 2012

Day 4.

聞いて聞いて〜〜!!!今日初ドライブに行ったよ〜〜〜!
Guess what, guess what! I went for a drive with my family for the first time today!

そいでダディーとマミーが僕のキャリーバッグと新しいオモチャをかってくれたんだよ〜!
Daddy and mommy bought me a new carrier and some toys today :)
もちろんすぐに気に入ったよ〜!
Of course I really like them :D

そうそう、ドライブはすごい楽しかったんだよ。あまりにも気持ちよくって僕寝ちゃったんだ〜。にぃには僕が怖がらないか心配して撫でてくれたけど、僕へっちゃらだったよ〜
Anyway, the drive was pretty fun. It was super comfortable so I took a nap in the car :) My brother was petting me while we were driving around. He thought I would be scared to go out, but I was totally okay.

僕ね〜僕の家族が大好きなんだ!名前ももうちゃんと覚えたし、毎晩ダディーと一緒に寝てるし、にぃにといっぱい一緒に遊んで、お昼寝はにぃにのお部屋。抱っこして欲しいときはマミーのところに行って抱っこ〜って言ったらすぐにしてもらえるんだ〜。
いっぱい喉がグーグー言ってるんだよ。
マミーがご飯よって言ったらすぐにマミーのところへ行くんだよ。
そしたらおいしいご飯をマミーが準備してくれてるんだ♪

にぃには僕がにぃにを怖がってるのかなって心配してるけど、僕はにぃにが大好きだからにぃにのそばでお昼寝してるんだよ♪

それにね、僕がこの家族になるために、ヒューマンソサエティーで、にぃにが僕の為にお金を払ってくれたんだよ〜。にぃには本当に僕が弟になって欲しかったんだって。

にぃに大好きだよ〜〜!

By the way, I really love my family! I remember my name and I sleep with my daddy every night. And I play with my brother a lot and I take naps in his room :) When I wanna get picked up and held, I go to sit in front of mommy and say, 'Pick me up~~~!' Then she picks me up right away. I love when mommy holds me so I purr so hard hehehe. When mommy says 'meal time,' I run the place where she is and really yummy meals are always waiting for me.

My brother thinks I'm afraid him, but I really love him and always wanna be with him. That's why I take naps in his room.
Also... he payed most of the adoption fee when they adopted me, because he really wanted me to be his brother!

I love you, brother :D

No comments:

Post a Comment