Blogs-王国日記

Jul 25, 2012

Day 8.

みなさ〜〜〜ん!
ご心配おかけしました〜!
僕もう大丈夫!
Hi, everyone!
Thank you for your concern! I'm okay now! Yaaaaay :D
すっかり元気になっちゃって。。。
I totally feel good so...
今日はマミーの椅子をカミカミしてたの♪
一生懸命悪いヤツをやっつけたよ!
今日はマミーが熱中症にならないようにって、
氷枕を僕のお気に入りの場所に置いててくれたよ。
ひんやりして気持ちいいんだ〜♪
I had a fight with mommy's chair! I won!!!
Mommy put the ice pillow on my favorite part of the floor today so I don't get heat stroke. It feels so good! 
そうそう。
お庭にはマンゴーツリーがあるんだけど、今葉っぱがいっぱい落ちて来て
かさかさ音をならしてるんだ〜!
僕ワクワクしちゃってしばらくずっと葉っぱがクルクル踊ってるのを見てたよ!
By the way, there is a mango tree in our yard, and the leaves fell to the ground and made some noise... When they fall down from the tree, they look like they are dancing! I was so excited watching them, so I watched for a while.
マミーが写真撮ってるの気づかないくらい集中してたんだよ!
I was really concentrating on it, so I didn't notice that mommy was taking my pictures :P

昨日は高い熱が出て大変だったけど、夜中ずっとダディーとマミーと一緒に寝たら良くなって、今日はすごくいい日だったよ〜。
朝6時前にはお腹が空いたからマミーを起こして 、
抱っこしてもらってご飯の所迄連れて行ってもらったんだ。
マミーはご飯いる?
って聞くから僕大きな声で
いるーーー!
って言ったんだよ〜!
お腹がいっぱいになった後はマミーに抱っこしてもらっていっぱいなでなでしてもらったんだよ。
それで僕すっかり元気になったから、マミーと一緒に運動会したんだよ〜!
1時間くらい運動会して遊んだら、にぃにとダディーが起きてきたんだよ〜!
It was really hard day yesterday because I had a fever, but I slept with daddy and mommy and got better this morning, so it was another good day :D
I was so hungry when I woke up, so I woke mommy up before 6 a.m. Hehehe. Mommy carried me to the kitchen for breakfast!
Mommy asked me, 'Do you want some food?' so I meowed loudly...
'Yeeeeeeeeeeeeees!!!'
Mommy held me and pet me a lot after I became super full. Then I became really energetic, so I started exercise with mommy! Daddy and brother woke up after we had a good exercise for about an hour :D

それとね、僕名前を呼ばれるとちゃんとお返事するんだよ!
エラいでしょ?
抱っこして欲しい時は喉をグーグー言わせてマミーの側に行って、
抱っこって言ったらすぐに抱っこしてもらえるんだよ。うしししし。
Oh, I forgot to tell you guys that when someone calls my name, I answer it well :))
I'm a good boy, aren't I?
When I want mommy to pick me up, I just need to go next to her and purr, then she picks me up soon! Hehehehehe :)

僕はとっても幸せです♪
今日もとってもいい1日でした。
I'm so happy it was a good day again :)


Love Leo

No comments:

Post a Comment