Blogs-王国日記

Jul 20, 2012

Day 3.

僕ねー僕ねーーー!
今日にぃにからササミもらったよ〜〜〜!
マミーが作ってくれたんだよ〜。
すんごいおいしかったんだ!!!
Guess what guess what!
I got boiled chicken from my brother today! Mommy boiled it for me :)
It was super yummy!!!

でね、やっぱりマミーは写真ばっかり。
だから僕マミーが何してるか覗き込んじゃった。
Again, mommy just took my pictures so I checked what she was doing.

ところで今日マミーとにぃにはすんごい興奮してたんだよ!
だってね。。。
By the way, mommy and brother were so excited today because of...
ほら!
HIM!!!
 強そうに見えるかな?
Doesn't he look strong?
 これはジャクソンズカメレオンさんって言うんだって。
男の人なんだってー。
一生懸命マミーとにぃにを登ってたんだよ〜。
そしたらマミーもにぃにこちょばいってすっごい笑ってたよ。
It's a male Jackson's Chameleon. He climbed on mommy and my brother. They laughed so hard because they said it tickled :)

ダディーも見たいって行ってるから帰って来る迄は僕と一緒に家にいるんだよ〜。
にぃには僕が彼を食べないか心配してるけど、僕食べないも〜〜〜ん!
Daddy wants to see and play with him, so he will stay with us today until daddy comes home.
My brother is worried that I'm gonna eat him, but...

I WON'T EAT HIM!!!

2 comments:

  1. てかめっちゃかわいいやん!☆
    かわいすぎる!たべたいちゃい♡
    食べたらかわいくなれるかしら?

    ReplyDelete
    Replies
    1. かわいいやろ?食べたいやろ?
      って。。。食べたらあかーーーーん!!!
      もう萌えまくり♡

      Delete