Blogs-王国日記

Jul 24, 2012

Day 7.

先週の火曜日、僕に新しい家族ができました。
そして今日、とっても高い熱がでました。
I got a new family a week ago.
And I got a high fever today.

朝はとっても元気だったんだけど、みんなが僕の物を買いに行ってる間に熱が出てしまいました。
マミーはすぐに高い熱があるってダディーに言いました。
そして獣医さんへ連れて行ってくれました。
熱を下げるお薬と、抗生物質を打たれました。
痛かったです。
僕アレ嫌いだな。
明日には熱が下がるといいな。
I was doing pretty good this morning, but while everyone was out shopping for me, my fever went up.
Mommy told daddy that I have a high fever right after they came home, so they took me to vet at the humane society.
The vet gave me 2 shots--one was for the fever and the other was antibiotics.
The shots were painful. I didn't like them :(
I hope the fever will go down tomorrow.

マミーが用意してくれた氷枕、気持ちがいいんだよ〜。
じゃあ僕は寝ます。
おやすみなさぁ〜い。

The ice pillow that mommy made for me feels good.
I gotta go to bed now.
Nite nite :)

2 comments:

  1. えええええ!!!!大丈夫なん?
    疲れちゃったのかね。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. もう元気なったで〜〜〜!注射聞いたんやろか?
      朝からガツガツご飯食べてるし、元気に走り回ってるし(笑)
      もう大丈夫やなぁ〜♪

      Delete