Blogs-王国日記

Dec 30, 2012

Day 166. Tha Last Bath Day〜今年最後のお風呂の日〜

今日は今年最後のお風呂の日でした。
It was the last bath day of this year. 
僕はね。。。ゆっくり寝たいのです。
I really wanna take a nap...
お風呂でねんねするのが大好きなんです。
I love taking a nap in the bath.
ねぇ。マミー。
僕ねんねしたいんだってば。
Mommy... I wanna take a nap...
でもアレのせいでねんねできないの。。。
But I can't take a nap because of that...
にぃにそれやめて!!!
Brother, stop it!!!
にぃにがプラスチックカップで遊んでて変な音鳴らすんだよ〜〜〜!
僕気になってちっとも寝れなかったよ!
ブーブー!
My brother made weird sounds with the plastic cup :( It annoyed me a lot so I couldn't sleep! Boo boo!

それとねお風呂終わってからダディーのギターを弾いたんだよ〜。
面白かった!
By the way, I played the guitar today after my bath. It was fun!
上手でしょ?
I'm good aren't I?

あ!
日本のみなさん。
今日大晦日ですね。
今年は僕楽しい1年でした。
みんなも楽しい1年を過ごせたのかな?
Oh!
It's the last day of the year for Japan today. How was your year? Did you have fun?

新しい1年もみなさまにとって楽しい1年になりますように。
I hope the new year will be a great year for you again :D

お休みなさい!
レオ。
Sweet dreams!
Leo

No comments:

Post a Comment