Blogs-王国日記

Dec 5, 2012

Day 141. Helping Mommy〜お手伝い〜

今日はお洗濯の日!
マミーのお手伝いしたよ!
It's laundry day today! Of course I helped mommy!
(マミー:そこどいて〜〜〜!)
え?
どかないよ。
僕今お手伝いで忙しいから〜!
(Mommy: Move Leo~! You are in the way~)
Huh? I'm not moving because I'm busy helping with laundry!
僕ちゃんとお手伝いできてえらいなぁ〜!
I'm so good! I helped mommy a lot!

明日はね〜。。。
ダディー5時前にお仕事行くんだって!!!
それとね〜夜はパレードがあるよ〜〜!
今年は初めてマミーとにぃにがダディーのマーチングを見ないんだよ!
だってね。。。
マミーとにぃに、学校と一緒にパレードで歩くからだって〜〜〜!
明日の夜のカイムキパレードは僕の家族みんな出るんだよ〜!
すごい楽しみだね〜〜〜♪
Anyway, daddy is going to work before 5am :O OMG! And daddy is working his other job at the  Kaimuki Christmas Parade! He is marching in the parade :D My daddy is a trombone player :D Mommy and brother won't watch him for the first time because... they are gonna walk with brother's school in the parade too! All my family will attend the Kaimuki parade tomorrow evening! It sounds so exciting!

あ。
でもね、マミー。
僕どかないからね。
Oh, by the way, mommy, I'm not moving yet :P 
 お休みなさ〜い!
レオ。
Sweet dreams!
Leo

No comments:

Post a Comment