Blogs-王国日記

Nov 19, 2012

Day 125. A Sad Day〜悲しい日〜

今日はマミーにとってすごく悲しい日でした。
It was a very sad day for mommy.
生あるものは死も必ずついてくるんだよね。
ダディーもマミーもにぃにも僕もすごく元気だけど、いつ、何が起きてもおかしくないんだよね。
Every life has death. Daddy, mommy, my brother, and myself, we are all healthy and fine, but we don't know what would happen in our future.

命は長いようでとっても短い。
だから悔いのない様に精一杯楽しんでいこうね。
当たり前の毎日だけど、感謝して行こうね。
Life sounds really long, but it's very short, so we should have fun as much as we can. Everyday is normal, but it's not normal. Tomorrow is the day someone can't have. We should appreciate the normal days. 

たった11歳であちら側へ行ってしまったにぃにと同い年の君へ。
きっと今頃大きな笑顔をみせているのかな。
走り回ってるのかな。
本読んで、遊んで、喋って、笑って。
きっと楽しんでるよね。
Dear 11 year-old boy who was same age as my brother and went somewhere really far,
You would show a big smile out there. Maybe running around... Reading some books, playing and talking with friends, and laughing.... I bet you are having fun!

お休みなさい。
Good night.

またいつか会えたらいいね。
レオ。
I hope we will meet again.
Leo.

No comments:

Post a Comment