Blogs-王国日記

Nov 2, 2012

Day 108. Playing with Legos〜レゴ遊び〜

マミーの物は僕のもの〜、僕の物は僕のもの〜♪
Mommy's things are mine and mine is mine :D
マミーがどいたらすぐに椅子に座る僕です。
I always get in mommy's chair as soon as she gets up.

そうそう。
今朝ね〜にぃにが遊んでくれたんだよ〜。
僕ねっころがって 足開いて遊んでたらダディーとマミーとが大笑いしてたよ〜。
なんでかな?
By the way, my brother played with me this morning. I was laying down and had my legs spread wide open and daddy and mommy laughed at me. Why???

夜はにぃにがレゴで遊んでたから僕も一緒に遊んだよ〜。
楽しかった〜〜〜!
My brother was playing with Legos tonight, so I played with him! It was so fun!
明日もにぃにとレゴで遊べるかなぁ〜♪
I hope I can play Legos with my brother :)

それじゃ〜おやすみなさい!
レオ。
Okay, sweet dreams!
Leo.

No comments:

Post a Comment