Blogs-王国日記

Nov 10, 2012

Day 116. Long Coat or Short Coat?

とうとう大会まで後1日!
明日の練習で全部終わるかなぁ?
One more day to the tournament! I hope we can finish everything by tomorrow!

さて今日は僕のファーの長さです。
僕は背中側が短毛、お腹側$シッポが長毛です。
へんなファーしてるね〜ってよく言われます。
Today, I'm gonna tell you about my fur. I have weird fur which is very short on my back and very long on my belly and tail.
あごの下や胸、お腹側はふっさふさのもっふもふです。
でも頭や背中はすんごい短いんですよ〜。
あ。
僕のシッポはたぬきみたいって言われるくらいふっさふさです。
本当は顔はちっちゃいんだけど、首の周りに長いファーがあるから顔が横に平べったく見えます。
マミーはそんな僕が大好きなんだって〜。
かわいいかわいいって毎日沢山言ってくれるよ〜。
僕もマミー大好き!
明日はお風呂の日〜♪
楽しみだなぁ〜〜〜♪
My fur is really long under my chin, chest, and belly, but it's really short on my head and back. My tail has super long fur, so it looks like a racoon's tail. I have a very small face but my fur makes my face look bigger and flat. Mommy loves my flat face ;) She tells me I'm cute everyday. I love mommy too! Tomorrow is a bath day! I can't wait :D

それじゃ〜明日!
レオ。
See you tomorrow!
Leo

No comments:

Post a Comment