Blogs-王国日記

Sep 4, 2012

Day 49. Kailua Trip〜カイルアの旅〜

なんとなんと!
僕長時間ドライブに行って来たよ〜〜〜♪
ダブルレインボウが見れて嬉しかったよ♪
 Guess what guess what!!! I went for my first long distance drive today!

長時間と行っても小さな島。
アメリカメインランドの様な長時間でなく。。。
片道45分くらい?
そんな旅でした。
にぃにを学校に送って行ってそのままカイルアと言うオアフ島東海岸へ。
僕はそんなに長い間車に乗ってるのは初めてて最初はビクビク。。。
でもすごい楽しくなって窓から外をずっと見てました。
パリハイウェイはいつもの通り大雨だったよ〜。
Well, Oahu is a small island, so it only took only 45 minutes to get there :) It's nothing like driving on the U.S. mainland. After we dropped off my brother at his school, we started to drive up to Kailua. It was my first time to ride in a car such a long time, so I was kinda afraid at the beginning. But I really enjoyed the drive, so I looked out the window most of the time. Pali high way was raining as usual.
カイルアについたらダディーは用事があったので、僕はマミーと車でお留守番。
After we got Kailua, daddy had to make a stop, so I waited for him in the car with mommy.
用事が終わって帰る時は、カイルアタウンを抜けて、
パリハイウェイを使わず海沿いの道で帰る事に。
After daddy came back, we decided to drive through Kailua town and use the road next to the ocean instead of using Pali highway.
コオラウマウンテンへ向かって。。。
Toward the Ko'olau Range...
ワイマナロを抜けて。。。
Went through Waimanalo...
マカプウを通り過ぎて。。。。
Went through Makapu'u...
街に戻ってきたよ〜〜〜! ほらダイアモンドヘッドが後ろに見えるでしょう?
We came back in town! You can see Diamond Head in the back :))
帰りはマミーのお膝でねんねしました。
楽しかった〜〜〜!!!
I took a nap on mommy's legs most of time on the way home :) It was soooooo fun!

もう行かなきゃ!いい1日を過ごしてね♪
レオ。
I gotta go now :) Have a great day!
Leo.


No comments:

Post a Comment